יום ראשון, 17 בינואר 2021

גלשן סאפ מחיר

גלשן סאפ מחיר זול האהבה החדשה שלי

הכל התחיל במתנת יום הולדת מאחי. הוא תמיד קונה לי דברים מיוחדים ואומר שה מטרה של מתנה היא לגרום לך לעשות דברים, שלא היית עושה בדרך כלל. וכך יצא שקיבלתי ממנו שובר לשיעור סאפ פרטי ממדריך מקצועי.

 

הגעתי אל החוף ב7 בבוקר, שמחתי לגלות שגם המדריך שלי הוא לא ממש איש של בוקר ושהוא יושב על החול עם שתי כוסות קפה ומחכה לי להתעורר יחד. אחרי שיחת הכרות קצרה, על התחביבים שלי, על סוגי הספורט שאני אוהבת (שחיה וישיבה מול הטלויזיה), התחלנו בשיעור.

מתחילים בחלק תאורטי של לימוד על הגלשן, איך עומדים עליו, מה היציבה הנכונה, איך חותרים, איך מחזיקים את המשוט ישר ובעיקר, איך מרגישים בטוחים ובנוח, על הדבר המתנדנד הזה.

 

מהרגע שנכנסנו למים ונשכבתי על הגלשן, הרגשתי את החיבור. את האנרגיות שיש מתחת לגלים והרצון שלי לעמוד ולחתור ולהצליח לשלוט בכלי הזה ובספורט הגלישה בכלל.

 

לאחר כחצי שעה של אימון בסיסי, כבר הרגשתי בנוח לעמוד בצורה יציבה, להשתמש במשוט בצורה נכונה ולהצליח לשלוח בכיוון ובעוצמת הגלישה שלי. 

 

אבי, המדריך החמוד והמאוד אדיב שלי, אמר שיש לי כשרון טבעי ושהוא ממליץ על קניית גלשן משלי והתחלת קורס סאפ למתחילים, כדי ללמוד את כל העקרונות החשובים לטובת גלישה נכונה. ביררתי בגוגל על גלשן סאפ  מחיר הגלשן יכול לנוח מכמה אלפי שקלים, לעשרות אלפים לגלשנים המקצועיים ממש. אבי המליץ לי על גלשן מתנפח, אותו יהיה לי קל להעביר ממקום למקום, לאחסן בבית ובעיקר, לסחוב מהאוטו אל החוף.

 

את הגלשן מנפחים על החוף עם משאבה קלה לשימוש והוא מגיע גם עם יתר האביזרים הנדרים לחוויית הגלישה בסאפ. היום אני כבר שנה עם הגלשן שלי, מגיעה בכל הזדמנות שיש לי לחוף ומתמכרת לאדרנלין ולתחושת העוצמה בשרירים כאשר אני מצליחה לשלוט בגלשן שלי ולנוע אתו בצורה יציבה וכיפית. אין תחושה כזאת בעולם. בחיי.

עכשיו אני כבר שוקלת לשדרג לגלשן מקצועי יותר, אולי אפילו כזה שישב מעל הרכב בנסיעות לים, הייתם מאמינים? אני בטוח שלא.

https://www.youtube.com/watch?v=r4PWtR9dQuk

נסו והתמכרו בעצמכם.

 

המאמר גלשן סאפ מחיר פורסם ראשון בבלוג השידור היומי



source https://dailyb.org/%d7%92%d7%9c%d7%a9%d7%9f-%d7%a1%d7%90%d7%a4-%d7%9e%d7%97%d7%99%d7%a8/

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה